Doprava v rámci České republiky

Ceny za dopravu jsou určovány u každého produkty individuálně. Zjistili jsme totiž, že paušální dopravné nevyhovuje nám ani našim zákazníkům. Jsou produkty, které dokážeme poslat levněji, než je běžné u konkurence, a pak jsou zase produkty, u kterých už nechceme doplácet za dopravu a uměle kvůli tomu navyšovat cenu produktu, abychom nebyli ve ztrátě. 

Nově také využíváme více skladů a výrobců, než když jsme začínali, a proto se může stát, že objednané produkty k vám dorazí ze dvou či více různých míst. V takovém případě je také účtováno dvojí poštovné.

Ano, může se tedy stát, že za poštovné zaplatíte více, než jste u nás dosud byli zvyklí, ale ve výsledku může být vaše celá objednávka mnohem levnější než doposud, protože individuální poštovné nám umožnilo zlevnit desítky produktů až o stovky koruny.

Jak tedy zjistím, kolik zaplatím za dopravné?

Je to jednoduché. Stačí vložit produkt do košíku a v košíku se vám zobrazí, kolik vás bude stát doprava a jakým způsobem vám budeme moci produkt doručit. Cena za dopravu u nás začíná už na 25 Kč. Nejvyšší dopravné si pak účtujeme za křehké nebo objemné produkty, a to se pak může vyšplhat až ke 150 Kč a výš. Velkou část produktů však dokážeme odeslat do částky 70 Kč.

Nabízíte dopravu zdarma?

Momentálně tuto možnost nenabízíme, ale pokud se stanete odběratelem našeho newsletteru, zašleme vám  kód, který zlevní celou vaši objednávku o 11 %. Pro odběratele newsletteru také čas od času pořádáme slevové akce na různé produkty.

Účtujete si poplatek za balné?

Balné je u nás zdarma. Protože chceme udržet ceny za vyexpedování zásilek co nejnižší a zároveň se snažíme smýšlet “zeleně”, občas balíme naše produkty do recyklovaných krabic. Trochu tím pomůžeme naší planetě a zároveň tím dáme nový život kartónu, který by jinak putoval na skládku. Nemusíte se však bát, že vám zboží dorazí v ušmudlané a umaštěné krabici. Krabice jsou vždy v perfektním stavu a několikrát zkontrolované, zpravidla se totiž jedná o obaly, ve kterých nám náš dodavatel doručil to samé zboží do našeho e-shopu.

Za jak dlouho budu mít objednané produkty doma?

Produkty, které máme fyzicky skladem, odesílám zpravidla do 2 pracovních dnů, někdy i dříve. Některé produkty však pro vás necháváme vyrábět na zakázku, až když si je od nás objednáte, proto je u nich potřeba počítat s delší dodací lhůtou. Lhůtu dodání od nás budete znát již v době objednání produktu, protože u produktů s delší dodací lhůtou je uvedeno, za jak dlouho vám je budeme moci doručit. 

Počítejte prosím také s tím, že v exponovaných dobách (zejména kolem Vánoc) se avizovaná lhůta doručení může trochu prodloužit z důvodu enormní vytíženosti dopravců. 

Pokud na doručení zboží velmi chvátáte, sháníte třeba dárek k rychle se blížícím narozeninám, napište nám to do poznámky a my vaši objednávku odbavíme prioritně.

Jakým způsobem doručujete?

Dopravce, se kterými spolupracujeme, vybíráme zejména na základě ceny, za kterou dokáží naše produkty dopravit k vám domů. Zpravidla využíváme služby České pošty, Zásilkovny a GLS. Pro dodávky ze zahraničí pak DPD.

Ke každé vyexpedované zásilce (s výjimkou Obyčejného psaní) od nás obdržíte číslo ke sledování. Prostřednictvím tohoto čísla si pak můžete zjistit, kde se vaše zásilka momentálně nachází a kdy bude s největší pravděpodobností doručena. 

Mohu si nechat zboží doručit do výdejny Zásilkovny?

Ano, u některého zboží tuto variantu nabízíme. Jestli můžeme vámi vybrané zboží doručit do Zásilkovny, se dozvíte, až zboží vložíte do košíku. V košíku se vám totiž zobrazí veškeré varianty a možnosti doručení a platby za zboží.

Jakým způsobem mohu za produkty zaplatit?

U všech produktů je možné využít platbu kartou nebo bankovním převodem. U některých produktů nabízíme také platbu na dobírku. Pokud bude platba na dobírku u vaší objednávky možná, objeví se vám tato platební varianta v košíku. Platba na dobírku je zpoplatněna dodatečnou částkou 55 Kč.

Platby kartou probíhají přes zabezpečené šifrované rozhraní společnosti Stripe. Anglomanie.cz nemá k detailům těchto plateb přístup, a nemůže tedy nahlížet do vašich karetních údajů.

Co když mi zboží dorazí poškozené?

Pokud je zřejmé, že k poškození zboží došlo při přepravě, sdělte to přímo kurýrovi a zboží nepřebírejte.

Pokud je obal nepoškozený, avšak zboží uvnitř dorazilo rozbité, dejte nám prosím co nejdříve vědět, nejlépe na info@anglomanie.cz. Moc nám pomůže, pokud poškozené zboží také nafotíte, vše pak spolu rychle a, troufáme si říct, i k vaší spokojenosti vyřešíme. 

Doprava v rámci Evropské unie

Přejete-li si doručit zboží do jiného státu Evropské unie, než je Česká republika, napište nám a my vám zašleme nabídku poštovného podle počtu a charakteru vámi vybraných produktů. Vždy se snažíme najít co nejvýhodnější způsob doručení.

Odebírejte náš newsletter

A my vám dáme slevu 11 % na vaši objednávku!

Nespamujeme! Přečtěte si více v našich Zásadách zpracování osobních údajů.